Počet záznamů: 1
Marketing
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Další autor Procházka, Petr (Autor) Urbánek, Tomáš, 1972- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Computer Press, 2003 Fyz.popis vii, 199 s. : il. ISBN 80-7226-888-0 (brož.) 197.00 Kč Edice Praxe manažera Edice/záhl. Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky MDT 658.8 * 339.138 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 210262 Půjčovna literatury depozitář J 210262 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1