Počet záznamů: 1
Střety marketingu
Autor Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor) Název Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová Variantní název Uplatnění principu marketingu ve firemní praxi Další autor Vávrová, Věra, 1955- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje V Praze : C.H. Beck, 2004 Fyz.popis xvii, 216 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-7179-887-8 (brož.) : 510.00 Kč Edice C.H. Beck pro praxi Edice/záhl. C.H. Beck pro praxi Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla podnikový management - Česko * marketing - Česko Forma, žánr studie MDT 658 * 658.8 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 219931 Půjčovna literatury depozitář J 219931 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1