Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Název Základy marketingu : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Variantní název Základy marketingu pro kombinované studium Další autor Honzáková, Iveta, 1967- (Autor) Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita, 2005 Fyz.popis 202 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7083-908-2 (brož.) : 104.00 Kč Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro studenty HF Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 224466 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1