Počet záznamů: 1
Marketing a management muzeí a památek
Autor Kesner, Ladislav, 1961- (Autor) Název Marketing a management muzeí a památek / Ladislav Kesner Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2005 Fyz.popis 304 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-1104-4 (váz.) : 349.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla muzea - management * muzea - marketing * památky - management * památky - marketing * kulturní instituce a organizace * management kultury Forma, žánr monografie Konspekt 304 - Kulturní politika MDT 304.2/.4 * 061:316.7 * 069 * 904 * 005 * 339.138 * (048.8) Anotace Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabý Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 225875 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1