Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor) Název Základy marketingu / Josef Vaculík Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta Vydání Vyd. 3. Nakl.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004 Fyz.popis 273 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-7194-700-8 (brož.) 339.00 Kč Poznámky 200 výt.. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro posluchače Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 228443 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1