Počet záznamů: 1  

Marketing v peněžnictví

  1. Autor Krajíček, Jan, 1946- (Autor)
    NázevMarketing v peněžnictví : distanční studijní opora / Jan Krajíček
    Další korp. Masarykova univerzita. Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeBrno : Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2005
    Fyz.popis132, [10] s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-210-3659-1 (brož.) : 170.00 Kč
    PoznámkyTerminologický slovník. Na obálce podnázev: KFMAPE. 70 výt.. V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla peněžnictví * finanční služby * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt336.7 - Finance * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT336.71/.73 * 336.717 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 233755Půjčovna literaturydepozitář
    Marketing v peněžnictví

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.