Počet záznamů: 1
Politický marketing
Autor Jabłoński, Andrzej (Autor) Název Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Další autor Kopeček, Lubomír, 1975- (Překladatel) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Barrister & Principal, 2006 Fyz.popis 203 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7364-011-2 (brož.) : 245.00 Kč Edice Studium Edice/záhl. Studium (Barrister & Principal) Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Název originálu Marketing polityczny w teorii i praktyce Předmět.hesla politika * politická kampaň * marketing Forma, žánr sborníky Konspekt 32 - Politika MDT 339.138 * 32 * 32.019.51 * 658.8 * (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 235158 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1