Počet záznamů: 1  

Marktforschung in deutscher Sprache

  1. Autor Bártová, Hilda (Autor)
    NázevMarktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta
    Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Vydání3., přeprac. vyd.
    Nakl.údajePraha : Oeconomica, 2007
    Fyz.popis194 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1244-0 (brož.) : 196.00 Kč
    Poznámky200 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8.012.12 * 658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 254402Půjčovna literaturydepozitář
    Marktforschung in deutscher Sprache

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.