Počet záznamů: 1
7 principů masového marketingu
Autor Earls, Mark (Autor) Název 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] Variantní název Sedm principů masového marketingu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Computer Press, 2008 Fyz.popis xv, 277 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1911-2 : 399.00 Kč Edice Praxe manažera Edice/záhl. Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny? Obsahuje rejstřík Název originálu Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature Předmět.hesla marketing * sociální chování * společnost Forma, žánr monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 159.922.2 * 339.138 * 658.8 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 257649 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1