Počet záznamů: 1
Brand management - Značka jako nehmotné aktivum firmy
Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) Název Brand management - Značka jako nehmotné aktivum firmy / Marie Hesková Část názvu Brand management Značka jako nehmotné aktivum firmy Nakl.údaje Mladá Boleslav : Škoda Auto Vysoká škola, 2008 Fyz.popis 37 s. : il., portréty ; 21 cm ISBN 978-80-87042-18-2 (brož.) : 35.00 Kč Edice Working paper, ISSN 1802-2715 ; No. 1/2008 Edice/záhl. SAU working papers Poznámky Na obálce souběžný český název edice: ŠAVŠ Pracovní texty Obsahuje bibliografii Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla oceňování obchodní značky * řízení značky * automobilový průmysl Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 629.331.002.2 * 658.626 * 005:658.626 * 657.92:658.626 * 629.331:338.45 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 260094 Půjčovna literatury depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1