Počet záznamů: 1  

Mezinárodní management a marketing

  1. Autor Buchta, Miroslav, 1941- (Autor)
    NázevMezinárodní management a marketing : pro kombinovanou formu studia / Miroslav Buchta
    Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2008
    Fyz.popis123 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7395-109-2 (brož.) : 342.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 150 výt.
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní
    Předmět.hesla nadnárodní společnosti * management * mezinárodní marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT334.726 * 005 * 658.8:339.564 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 266015Půjčovna literaturydepozitář
    Mezinárodní management a marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.