Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace

  1. Autor Přikrylová, Jana, 1951- (Autor)
    NázevMarketingová komunikace : pro kombinovanou formu studia / Jana Přikrylová, Hana Jahodová
    Variantní názevMarketingová komunikace pro kombinovanou formu studia
    Další autor Jahodová, Hana, 1954- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeMladá Boleslav : Škoda Auto Vysoká škola, 2010
    Fyz.popis292 s. ; 30 cm
    ISBN978-80-87042-33-5 (brož.) : 300.00 Kč
    PoznámkyNázev z obálky
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * public relations
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 659.4 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 280336Půjčovna literaturydepozitářpouze prezenčně
    Marketingová komunikace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.