Počet záznamů: 1  

Politický marketing a české politické strany

  1. Autor Matušková, Anna, 1978- (Autor)
    NázevPolitický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková
    Část názvuVolební kampaně v roce 2006
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeBrno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav : 2010
    Fyz.popis174 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5169-0 (brož.) : 275.00 Kč
    EdiceMonografie ; sv. č. 32
    Edice/záhl. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie
    Poznámky300 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla politický marketing - Česko * politické strany - Česko * volební kampaň - Česko - 2006 * parlamentní volby - Česko - 2006
    Forma, žánr monografie * případové studie
    Konspekt324 - Volby, volební kampaně, referenda
    MDT324:342.53 * 342.849.2 * 329.1/.6 * 32.019.5:659.1 * (078.7) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 284164Půjčovna literaturymístní sklad
    Politický marketing a české politické strany

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.