Počet záznamů: 1
Politický marketing a české politické strany
Autor Matušková, Anna, 1978- (Autor) Název Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková Část názvu Volební kampaně v roce 2006 Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav : 2010 Fyz.popis 174 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5169-0 (brož.) : 275.00 Kč Edice Monografie ; sv. č. 32 Edice/záhl. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie Poznámky 300 výt. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla politický marketing - Česko * politické strany - Česko * volební kampaň - Česko - 2006 * parlamentní volby - Česko - 2006 Forma, žánr monografie * případové studie Konspekt 324 - Volby, volební kampaně, referenda MDT 324:342.53 * 342.849.2 * 329.1/.6 * 32.019.5:659.1 * (078.7) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 284164 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1