Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Bartošová, Hana, 1944- (Autor) Název Základy marketingu / Hana Bartošová, Petra Krajníková Další autor Krajníková, Petra (Autor) Další korp. Vysoká škola regionálního rozvoje. Katedra ekonomiky a managementu Evropský sociální fond Nakl.údaje Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje, 2011 Fyz.popis 160 s. ; 29 cm ISBN 978-80-87174-07-4 (brož.) : 212.00 Kč Poznámky Nad názvem: Evropský sociální fond. Na obálce pod názvem: katedra ekonomiky a managementu. 30 výt. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Studijní opora pro studenty kombinované formy studia bakalářského studijního programu Regionální rozvoj, obor Management a regionální rozvoj Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 297848 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1