Počet záznamů: 1  

Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

  1. Autor Vavrečka, Jan, 1973- (Autor)
    NázevVeřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeV Praze : Troas, 2011
    Fyz.popis114 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904595-2-6 (brož.) : 440.00 Kč
    Poznámky350 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla reklama a propagace - země Evropské unie * regulace reklamy - země Evropské unie * etické kodexy - země Evropské unie * společenská odpovědnost firem - země Evropské unie
    Forma, žánr studie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 351.824.5 * 17.021/.024 * 005.35 * (4) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 301308Půjčovna literaturymístní sklad
    Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.