Počet záznamů: 1  

Slovník politického managementu a volebního marketingu

  1. Autor Kubáček, Jan, 1981- (Autor)
    NázevSlovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis103 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-247-4013-3 189.00 Kč
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla politický marketing * politický systém * politika * management * oborová terminologie
    Forma, žánr výkladové slovníky
    Konspekt32 - Politika
    MDT32.019.5:659.1 * 342.5 * 32 * 81'373.46 * 005 * (038.072)
    AnotacePřinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 308613Půjčovna literaturymístní sklad
    Slovník politického managementu a volebního marketingu
    Slovník politického managementu a volebního marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.