Počet záznamů: 1  

Velký slovník marketingových komunikací

  1. Autor Jurášková, Olga, 1966- (Autor)
    NázevVelký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
    Další autor Horňák, Pavel, 1953-2023 (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis271 s. : portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4354-7 349.00 Kč
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketingová komunikace * oborová terminologie
    Forma, žánr výkladové slovníky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT81'373.46 * 658.8:316.77 * (038.072) * (038.072)81
    AnotaceVelký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem sl
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.3, z toho volných 2, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 308630Půjčovna literaturymístní sklad
    J 308630 aPůjčovna literaturymístní sklad
    J 308630 bVšeobecná studovnaPříručka-Ekonomie, managementpouze prezenčně
    Velký slovník marketingových komunikací
    Velký slovník marketingových komunikací

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.