Počet záznamů: 1
Marketingový význam body image
Autor Koudelka, Jan (Autor) Název Marketingový význam body image / Jan Koudelka a kol. Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Zlín : Verbum, 2012 Fyz.popis 228 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-23-1 150.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla body image * spotřebitelské chování * marketing * reklama a propagace Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 159.923.31 * 366.1 * 658.8 * 659.1 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 312499 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1