Počet záznamů: 1  

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

  1. Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor)
    NázevZákladní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal
    VydáníVydání první
    Nakl.údajeV Praze : C.H. Beck, 2015
    Fyz.popisx, 99 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7400-585-5 Kč 290.00
    EdiceBeckovy ekonomické učebnice
    Edice/záhl. Beckovy ekonomické učebnice
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.52 * 005.311 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 340185Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do *22.06.2024)
    Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.