Počet záznamů: 1
Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
Autor Ungerman, Otakar, 1970- (Autor) Název Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem / Otakar Ungerman Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2014 Fyz.popis 318 s. : il. (převážně barev.), grafická znázornění ; 21 cm ISBN 978-80-7494-157-3 Kč 140.00 Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu Obsahuje bibliografii a rejstřík Určeno pro odbornou veřejnost Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketingová komunikace * sociální média * malé a střední podniky Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 316.774:004.738 * 334.012.63/.64 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 342149 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1