Počet záznamů: 1
International marketing
Autor Král, Petr, 1979- (Autor) Název International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook Další autor Machková, Hana (Autor) Lhotáková, Markéta, 1971- (Autor) Cook, Gina, 1970- (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Nakladatel, vydavatel) Vydání Second revised edition Nakl.údaje Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 Fyz.popis 245 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-245-2152-7 Kč 361.00 Poznámky Na obálce nad názvem: Faculty of International Relations Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla mezinárodní marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:339.564 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 351644 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1