Počet záznamů: 1  

Myslete jednoduše

  1. Autor Segall, Ken (Autor)
    NázevMyslete jednoduše : jak chytří porážejí komplikovanost / Ken Segall ; překlad: Romana Hegedüsová
    Unif.název Think simple. Česky
    Další autor Hegedüsová, Romana (Překladatel)
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajeBrno : BizBooks, 2016
    Fyz.popis246 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-265-0523-5 Kč 369.00
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    Předmět.hesla podnikový management * marketing * tvůrčí myšlení * úspěch v podnikání
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658 * 658.8 * 159.954/.955 * 658:17.024.4 * (0.062)
    AnotaceKen Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather): “Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple – od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.” Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a – v neposlední řadě – být prostě elegantní.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 353300Půjčovna literaturymístní sklad
    Myslete jednoduše

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.