Počet záznamů: 1
Marketingové řízení místního rozvoje
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Marketingové řízení místního rozvoje / Miroslav Foret Další korp. Vysoká škola Karla Engliše v Brně (Nakladatel, vydavatel) Vydání Vydání: první Nakl.údaje Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2016 Fyz.popis 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-7418-266-2 Kč 140.00 Edice Monografie Edice/záhl. Monografie (Key Publishing) Poznámky Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingový management * marketingový management - Česko * místní rozvoj * místní rozvoj - Česko * programy a projekty - Česko Brno (Česko) Forma, žánr monografie Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika MDT 658.8:005 * 332.055.2 * 005.591 * (437.322) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 353920 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1