Počet záznamů: 1
Jak uklidnit klienta, zaměstnance, kolegy, šéfa i sebe?
Autor Marková, Katarína (Autor) Název Jak uklidnit klienta, zaměstnance, kolegy, šéfa i sebe? / Katarína Vojčeková Vydání 1. vydání Nakl.údaje Planá u Mariánských Lázní : Vojčeková Katarína - Konzultační studio, [2017] ©2017 Fyz.popis 21 stran ; 21 cm ISBN 978-80-906039-4-3 Kč 70.00 Předmět.hesla interpersonální komunikace * manažerská komunikace Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.772.4 * 005.57 * (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 356968 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1