Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. Autor Jesenský, Daniel (Autor)
    NázevMarketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv
    Část názvuPOP, POS, in-store, shopper marketing
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada, 2018
    Fyz.popis504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0252-5 Kč 495.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 366.1 * 339.37 * (048.8:082)
    AnotacePlnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 363292Půjčovna literaturymístní sklad
    J 363292 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingová komunikace v místě prodeje

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.