Počet záznamů: 1  

Personalizace politiky v České republice

  1. Autor Voženílková, Marcela (Autor)
    NázevPersonalizace politiky v České republice / Marcela Voženílková
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajeBrno : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav, 2018
    Fyz.popis258 stran : ilustrace, grafy ; 21 cm
    ISBN978-80-210-8931-0 Kč 349.00
    EdiceMonografie ; svazek č. 69
    Edice/záhl. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie
    Poznámky300 výtisků
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy, rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla 1991-2020
    politický marketing * osobnost v politice * předsedové politických stran * masmédia a politika * vnitřní politika - Česko - 1991-2020 * volby - Česko - 2001-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt321 - Politologie
    MDT323.23:659.1 * 316.46:32 * 329-051 * 316.774:32 * 323 * 324 * (437.3) * (048.8)
    AnotaceVětšina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na jejímž základě se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky. Analýzou parlamentních voleb (2002–2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 370186Půjčovna literaturymístní sklad
    Personalizace politiky v České republice

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.