Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Mičík, Michal (Autor) Název Marketingový výzkum / Michal Mičík Další korp. Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Nakladatel, vydavatel) Vydání První vydání Nakl.údaje Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2022 Fyz.popis vi, 110 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-261-1080-4 Kč 160.00 Poznámky Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8.012.12 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 401870 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1