Počet záznamů: 1  

Marketing jako integrační součást řídících metod a technik

  1. Autor Štěpán, Karel (Autor)
    NázevMarketing jako integrační součást řídících metod a technik / Karel Štěpán
    Další autor Souvislost marketingových činností s některými aspekty plánování, řízení a koordinace
    Další korp. Československá obchodní komora
    Nakl.údajePraha : Rapid, 1965 (Turnov : SG)
    Fyz.popis39, [1] s., [1. stať 28 s.] ; 8°
    EdiceŘada M ; sv. 8
    Edice/záhl.Řada M
    PoznámkyVyd. Čs. obchodní komora, Praha. Přehl. lit.. Pozn.. Pro vnitř. potř.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Název částiObsahuje přítisk: Souvislost marketingových činností s některými aspekty plánování, řízení a koordinace / Adolf Kříž
    Předmět.heslaMarketing - podniky průmyslové - řízení * Marketing - podniky průmyslové - plánování * Podniky průmyslové - řízení - marketing * Podniky průmyslové - plánování - marketing
    MDT380.13:338.984(021)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.