Počet záznamů: 1
Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu
Autor Tomek, Jan, 1932- (Autor) Název Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka) / J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek Další autor (Autor) (Autor) Vydání 1. vydání Nakl.údaje Praha : Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990 Fyz.popis 121 stran ; 21 cm Poznámky 1000 výtisků. Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Předmět.hesla hutní průmysl * podnikový management * marketingový management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 669 * 658 * 658.8:005 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1