Počet záznamů: 1  

Vybraná problematika z mezinárodního marketingu

  1. Autor Kauerová, Lenka, 1961- (Autor)
    NázevVybraná problematika z mezinárodního marketingu / Lenka Kauerová, Jakub Vaněk, Šárka Vilamová
    Další autor (Autor)
    Vilamová, Šárka (Autor)
    Další korp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Katedra marketingu a obchodu
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeOstrava : VŠB-Technická univerzita, 2003
    Fyz.popis132 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-248-0261-9
    Poznámky150 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta ekonomická, Katedra marketingu a obchodu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla mezinárodní marketing * 7 export marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    MDT658.8:339.564 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Vybraná problematika z mezinárodního marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.