Počet záznamů: 1
Marketing
Název Marketing : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík ... [et al.] Další autor Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor) Berka, Aleš, 1981- (Autor) Kuběnka, Michal, 1979- (Autor) Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 Fyz.popis 2 sv. (108, 113 s.) : il. ; 30 cm ISBN 80-7194-812-8 Kč 138,00 80-7194-821-7 Kč 143,00 Poznámky 300 výt.. Autoři 2. dílu: Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * 339.138 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1