Počet záznamů: 1  

Audiovizuální podoby reklamy

  1. Autor Janíková, Jana, 1960- (Autor)
    NázevAudiovizuální podoby reklamy / Jana Janíková
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
    Fyz.popis79 l. ; 30 cm
    ISBN80-7318-509-1
    EdiceUčební texty vysokých škol
    Edice/záhl.Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Učební texty vysokých škol
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Terminologický slovník. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla reklama a propagace * audiovizuální média * 7 advertising * 7 audiovisual media
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT659.1 * 316.774-028.26 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Audiovizuální podoby reklamy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.