Počet záznamů: 1  

Marketing malých a středních firem

  1. Autor Heczková, Miroslava (Autor)
    NázevMarketing malých a středních firem : distanční studijní opora / Miroslava Heczková
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeKarviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2006
    Fyz.popis299 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-7248-356-0
    Poznámky300 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Určeno studentům Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
    Předmět.hesla malé a střední podniky * marketing * 7 small enterprises * 7 medium-sized enterprises * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT334.012.63/.64 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketing malých a středních firem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.