Počet záznamů: 1  

Chování spotřebitele a výzkum trhu

  1. Autor Bártová, Hilda (Autor)
    NázevChování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka
    Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
    Koudelka, Jan (Autor)
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    VydáníVyd. 2., přeprac.
    Nakl.údajeV Praze : Oeconomica, 2004
    Fyz.popis243 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0778-1 Kč 99,00
    Poznámky400 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingový výzkum * 7 consumer behavior * 7 marketing research
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT366.1 * 658.8:005.52 * (075.8)
    AnotaceSkripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Chování spotřebitele a výzkum trhu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.