Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Autor Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor)
    NázevStrategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
    Další autor Janeček, Petr (Autor)
    Vydání3. přepracované a rozšířené vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2023
    Fyz.popis428 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-3722-0 Kč 599.00
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.21 * (048.8)
    AnotaceKniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 415922Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (do 05.12.2024)
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.