Počet záznamů: 1
Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu
Autor Koudelka, Jan (Autor) Název Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová Variantní název Chování spotřebitele a výzkum trhu MG_430 Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu Další autor Zamazalová, Marcela Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Nakl.údaje Praha : [Oeconomica], 2002 Fyz.popis 1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (20 s.) ISBN 80-245-0360-3 (příloha) Poznámky Název z příručky. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM MDT 366.1 * 658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Audiovizuální a elektronické zdroje Signatura Lokace Dislokace Info T 272 Všeobecná studovna depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1