Počet záznamů: 1  

Výzkum trhu v německém jazyce

  1. Autor Bártová, Hilda (Autor)
    NázevVýzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. 1. část / Hilda Bártová
    Souběžný názevMarktforschung in deutscher Sprache
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Oeconomica, 2002
    Fyz.popis47 s.
    ISBN80-245-0435-9 : 60.00 Kč
    PoznámkyText německy. Náklad 100 výtisků. Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro studium na VŠE Praha
    Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * oborová terminologie
    Forma, žánr texty * učebnice vysokých škol
    MDT658.8.012.12 * 811.112.2 * 81`373.46 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 201430/IPůjčovna literaturydepozitář

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.