Počet záznamů: 1
Direct marketing
Autor Nash, Edward L. (Autor) Název Direct marketing / Edward L. Nash ; [překlad Vilém Jungmann] Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Computer Press, 2003 Fyz.popis xxix, 604 s. ISBN 80-7226-838-4 : 790.00 Kč Edice Ekonomie Praxe manažera Edice/záhl. Ekonomie (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Další názvová informace na obálce: strategie, plánování, provedení. Obsahuje rejstřík Název originálu Direct marketing : strategy, planning and execution Předmět.hesla přímý marketing Forma, žánr monografie MDT 658.849.2 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 202933 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1