Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Zbořil, Kamil (Autor) Název Marketingový výzkum : metodologie a aplikace / Kamil Zbořil Variantní název Marketingový výzkum - metodologie a aplikace Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání Vyd. 2. Nakl.údaje V Praze : Oeconomica, 2003 Fyz.popis 171 s. ISBN 80-245-0615-7 (brož.) : 96.00 Kč Poznámky Náklad 50 výtisků. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Předmět.hesla marketingový výzkum - metodologie Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 210797 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1