Počet záznamů: 1
Jak získávat nové zákazníky
Autor Váňa, Petr, 1951- (Autor) Název Jak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa Část názvu Direct marketing v teorii a praxi Vydání Vyd. 2., upr. Nakl.údaje Praha : Petr Váňa - Omega, 2006 Fyz.popis 128 s. : il. ISBN 80-903726-0-0 : 160.00 Kč Předmět.hesla reklama a propagace * přímý marketing * čeština * němčina * angličtina * oborová terminologie Forma, žánr jazykové slovníky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média * 81 - Lingvistika. Jazyky MDT 659.1 * 658.849.2 * 811.162.3 * 811.112.2 * 811.111 * 81'373.46 * 81'374 * (038) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 235982/I Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1