Počet záznamů: 1
POP - In-store komunikace v praxi
Autor Boček, Martin (Autor) Název POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv Další autor Jesenský, Daniel (Autor) Krofiánová, Daniela (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 215 s., [8] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2840-7 298.00 Kč Edice Manažer. Marketing Edice/záhl. Manažer. Marketing Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * sociální chování * individuální spotřeba * public relations * maloobchod Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT (035) * 339.37 * 659.4 * 330.567.22 * 159.922.2 * 366.1 * 658.8:316.77 Anotace První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP akti Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 269174 Půjčovna literatury depozitář J 269174 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1