Počet záznamů: 1  

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

  1. Autor Soukal, Ivan, 1983- (Autor)
    NázevZákladní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele / Ivan Soukal, Jan Draessler
    Další autor Draessler, Jan, 1971- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis158 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-5465-9 249.00 Kč
    PoznámkyObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla bankovní služby * spotřebitelé * spotřebitelské chování
    Forma, žánr příručky
    Konspekt336.7 - Finance
    MDT336.717 * 366 * 366.1 * (035)
    AnotacePublikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 332080Půjčovna literaturymístní sklad
    Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.