Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor Jesenský, Daniel (Autor) Název Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Vydání 2. vydání Nakl.údaje Praha : Grada, 2020 Fyz.popis 506 stran : barevné ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-1724-6 Kč 499.00 Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod Klíč.slova marketing v místě prodeje * in-store marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 366.1 * 339.37 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 387996 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1