Počet záznamů: 1
Marketing of agriculture in developing countries
Autor Havel, Jiří, 1933- (Autor) Název Marketing of agriculture in developing countries / author Jiří Havel ; co-author Petra Holíková Další autor Chaloupková, Petra (Autor) Nakl.údaje Prague : Czech University of Agriculture, Institute of Tropics and Subtropics, 2006 Fyz.popis 108 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-213-1529-6 Kč 170,00 Poznámky 50 výt.. Terminologický slovník. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno studentům Institutu tropů a subtropů Předmět.hesla ekonomika zemědělství - rozvojové země * marketingový management - rozvojové země * 7 economics of agriculture - developing countries * 7 marketing management - developing countries Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 338.43.01 * 658.8:005 * (1-773) * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1