Počet záznamů: 1
Chování spotřebitele a výzkum trhu
Autor Bártová, Hilda (Autor) Název Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Koudelka, Jan (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání Vyd. 2., přeprac. Nakl.údaje V Praze : Oeconomica, 2004 Fyz.popis 243 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-245-0778-1 Kč 99,00 Poznámky 400 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Pro inženýrské studium na VŠE Praha Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingový výzkum * 7 consumer behavior * 7 marketing research Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 366.1 * 658.8:005.52 * (075.8) Anotace Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1