Počet záznamů: 1
10 smrtelných marketingových hříchů
Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Název 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý] Variantní název Deset smrtelných marketingových hříchů Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2004 Fyz.popis 139 s. ; 25 cm ISBN 80-247-0969-4 (váz.) : 198.00 Kč Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje rejstřík Název originálu Deadly marketing sins - signs and solutions Předmět.hesla marketing * marketingový management Forma, žánr příručky MDT 658.8 * 658.8:005 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 3, z toho volných 3 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 219954 Půjčovna literatury depozitář J 219954 a Půjčovna literatury depozitář J 219954 b Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1