Počet záznamů: 1  

Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory

  1. Autor Pelikán, Tomáš (Autor)
    NázevJak předcházet konfliktům a urovnávat spory : prodávající a spotřebitel / Tomáš Pelikán, Kateřina Bohůnková
    Název na hřbetuProdávající a spotřebitel - jak předcházet konfliktům a urovnávat spory
    Další autor Bohůnková, Kateřina (Autor)
    Nakl.údajePraha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, 2005
    Fyz.popis90 s.
    ISBN80-239-4293-x : 120.00 Kč
    EdicePodnikatelé a spotřebitelé
    Edice/záhl. Podnikatelé a spotřebitelé
    PoznámkyÚdaje o názvu a odpovědnosti převzaty z obálky
    Předmět.hesla ochrana spotřebitele * psychologie prodeje * reklamace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT005.334.3 * 346.548 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 223803Půjčovna literaturydepozitář

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.