Počet záznamů: 1
Jak zákazník vnímá reklamu
Autor Du Plessis, Erik (Autor) Název Jak zákazník vnímá reklamu / Eric du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann] Další autor Jungmann, Vilém (Překladatel) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Computer Press, c2007 Fyz.popis xi, 215 s. : il. ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.) : 369.00 Kč Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografii a rejstřík Název originálu Advertised mind Předmět.hesla reklama a propagace * spotřebitelé * spotřebitelské chování - psychologické aspekty * spotřebitelské jednání - psychologické aspekty Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT (035) * 366 * 366.1 * 659.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 245503 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1