Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Simová, Jozefína, 1965-2021 (Autor) Název Marketingový výzkum / Jozefína Simová Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 2. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2010 Fyz.popis 138 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7372-662-1 (brož.) : 98.00 Kč Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu Obsahuje bibliografii Určeno pro prezenční i kombinované studium na Ekonomické fakultě - 2. roč. oborů Ekonomika a management a Podniková ekonomika, 3. roč. oboru Textilní marketing Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 292194 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1