Počet záznamů: 1  

Intuitivní marketing pro 21. století

  1. Autor Toman, Miloš (Autor)
    NázevIntuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman
    VydáníVydání 1.
    Nakl.údajePraha : Management Press, 2016
    Fyz.popis163 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-399-1 Kč 289.00
    Předmět.hesla marketing - psychologické aspekty
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 159.9 * (035)
    AnotaceVěřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 343494Půjčovna literaturymístní sklad
    Intuitivní marketing pro 21. století

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.