Počet záznamů: 1
Intuitivní marketing pro 21. století
Autor Toman, Miloš (Autor) Název Intuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman Vydání Vydání 1. Nakl.údaje Praha : Management Press, 2016 Fyz.popis 163 stran ; 21 cm ISBN 978-80-7261-399-1 Kč 289.00 Předmět.hesla marketing - psychologické aspekty Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * 159.9 * (035) Anotace Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 343494 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1